Translate

onsdag 8. januar 2020

Shakerkort i blåtoner

Jeg kjøpte så lekre mønsterark fra Ciao bella rett før jul og rakk dessverre ikke å lage så mange julekort med de som jeg hadde håpet på, men i og med at ikke alle motivene er så julerelatert så kan de fint brukes til vinterkort også til en som har bursdag i februar. 
Nok en gang har jeg brukt en av mine Studio Light dieser men denne gang har jeg brettet det litt annerledes etter å ha sett de flotte kortene til min venninne Nina.
Har også har laget et shakerkort med chipboard fra snip art. Jeg synes kortene blir så lekre med disse chipboardene. 
Gratulerer er også en chipboard som jeg har farget blå med distress Ink.
Diesen med hjerteborden er fra spellbinders
Teksten inni kortet er fra norsk stempelblad
Blomster fra kort & godt
Charms fra korthobby
"snøkuler" inni shakerkortet er fra Hobbykunst
Fugl, ukjent - fått av en venninne

Håper du liker denne kortvarianten.
Jeg vet i hvert fall at det vil bli flere slike på meg :)


****************





Jeg deltar på følgende utfordringer:


5 kommentarer:

  1. Utrolig flott! Masse fine detaljer :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert og så nydelig med det den store chipboard som du har laget til shaker.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Åå for et rålekker kort. Elsker dies'en kortbasen er stanset ut med. Lekkert pyntet med denne chipboarden og blomstene
    Takk for at du deltar hos ScrapTheRainbow
    DT-Kjersti Marie

    SvarSlett
  4. A great shape! Thank you for sharing your project with us for the ATG challenge at Through The Craft Room Door (TTCRD) this time.

    Debbie
    TTCRD DT
    decrafts - my blog

    SvarSlett
  5. Så flott shakerkort, Katrine❣️
    Nydelige farger. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

    SvarSlett