Translate

onsdag 5. februar 2020

Konfirmasjonskort


Jeg fikk bestilling på to konfirmasjonskort til jente og de skulle være med de fine arkene fra Maja design. Det er jo bare en drøm å lage kort med disse nydelige motivene og mønsterarkene så dette oppdraget var noe jeg virkelig koste meg med.
Har brukt en av mine Studio Light dieser som base da de fortsatt er blant favorittene.
Alle diesene brukt på forsiden av kortet er fra pairdesign og Drømmer er gratis brukt inni kortet
er fra Scrapmagasinet.
Lommen inni kortet er et bilde jeg har funnet på Pinterest som jeg klipper ut, setter på puter og bruker som pengelomme. Passer perfekt til Maja arkene.
Metall fra korthobby
Blomster fra Prima

*******



Jeg deltar i følgende utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Så lekkert kort! De arkene er jo bare så nydelige, og du har vært kreativ med lommen inni kortet. Takk for at du deltar på Scrap the Rainbows februarutfordring. Hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort!

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett