Translate

onsdag 8. januar 2020

Scrappehilsen

Godt nytt år!

Her er mitt første innlegg i 2020.

Dette er mitt Dt-bidrag til månedens utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb
med tema: Alt er lov!

Jeg har nok en gang brukt en av mine studio Light dieser.
Dette er også mitt første forsøk på shaker Card som det var veldig moro å lage.
Veldig enkelt med ferdig chipboard fra Snip art.
Papiret jeg har brukt er fra Stamperia. De har så mye nydelig mønsterark.
Da mønsterarket er så nydelig i seg selv er det ganske enkelt pyntet da jeg ikke ønsket å skjule for mye av mønsteret.
Gratulererer diesen er fra papirdesign
Stempeltrykkene er også fra papirdesign
Klem diesen og Hurra er fra Kaboks 
Symaskin chipboarden er fra snip art
Charms fra korthobby
Blomstene er fra Kort & Godt

Bli med på vår utfordring du også, du finner den HER






Jeg deltar på følgende utfordringer


1 kommentar:

  1. Aw my word this is gorgeous! The papers are stunning. You should be very proud of this project. Rebecca x

    SvarSlett