Translate

torsdag 7. mai 2020

Perler og bling

Det er tid for nok en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb der tema nå er: Perler og bling!

Tro det eller ei men jeg har laget et kort med en av mine flotte studio light dieser.
Jeg hadde dette fine sort/hvitt motivet som jeg fikk i goodiebagen på det siste scrappesykentreffet vi
var så heldige å få med oss før koronaviruset satte en stopper for all sosial aktivitet. Snakk om flaks!

Har flere venninner som fyller 50 i år så et 50 års kort får jeg alltids bruk for.
Hva passer da bedre å bruke enn den fine diesen fra scrapmagasintet; Feiende flott.
Diesen; Lag deg en fin dag er også fra scrapmagasinet.
Har i tillegg brukt en rund stjernedies fra papirdesign.
Stempeltekstene inni kortet er fra Norsk stempelblad.
Ellers er det ganske enkelt pyntet opp med litt perler og bling.
Selve diesen gjør så mye ut av seg at for mye pynt er overflødig.

Utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb finner du HER


***********************







Jeg deltar på følgende utfordringer:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar