Translate

fredag 24. april 2020

Herrekort


Det blir noen digitale scrappetreff i disse korona-virustider og igår kveld laget
jeg dette herrekortet med både dies og papirer fra studiolight.
Passer godt til min bror som snart har bursdag.
synes disse utklippsarkene fra studiolight er så tøffe og gir et veldig røft utrykk.
Både mønsterark og utklippsark er fra Studiolight
Dagen er din diesen og Lag deg en fin dag er fra Scrapmagasinet
Lommen inni kortet er By Lene dies
Stempelet inni og bak på kortet er fra Mathia design som fås kjøpt hos hobbykunst
Klem til deg dies på baksiden er fra papirdesign


************************








Jeg deltar på følgende utfordringer:


4 kommentarer:

  1. Skikkelig tøft! Stilig med bilde av de gamle flaskene og den rustikke stilen :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort. Likte kjempegodt oppsettet.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  3. Supertøft kort. Tror jeg må skaffe meg en slik utklipsbok selv. Liker veldig godt den rustikke stilen her! Broren din er heldig som får det fine kortet.

    SvarSlett