Translate

fredag 15. november 2019

Midtveisinpirasjon hos Nordsalten hobbyklubb


Jeg er så heldig å få være med som DT i Nordsalten Hobbyklubb og deler i dag mitt første
innlegg på bloggen der jeg har laget et bidrag til midtveisinspirasjon for November der tema
er ALT ER LOV 

Premien er sponset av Kort & Godt!

Jeg har laget et bursdagskort med en av mine favorittdies fra StudioLight og vakre mønsterark fra
Stamperia. Har også brukt chipboards fra Snip art, roser fra Kort & Godt og charms fra korthobby.
Stempeltrykkene inni kortet er fra Papirdesign og Norsk Stempelblad.

Håper du også vil bli med på vår utfordring. 

Du kan linke ditt bidrag opp til hovedinnlegget HER






Jeg deltar på følgende utfordringer

1 kommentar:

  1. Wow, this is a gorgeous creation! I love vintage style! Wonderful design!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett