Translate

tirsdag 5. november 2019

Blått julekort


Det føles godt å være i gang med årets julekortproduksjon.
Er det noe jeg elsker så er det å lage julekort!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noen nye mønsterark til julekortene i år men klarte rett og slett ikke å motstå disse vakre arkene fra                Maja Design. 
Falt pladask!
Kombinert med en av mine favorittdies fra Studiolight ble det et resultat jeg ble veldig fornøyd med selv om pyntingen av kortet er noe enklere enn mine kort vanligvis er.

Mønsterarkene er som nevnt fra Maja Designs nyeste kolleksjon
Dies fra Studiolight
Snøfnugg fra Kaboks
En liten julehilsen fra Scrapmagasinet
Bukken inni kortet er fra Amy Design
Stempelet fra Norsk Stempelblad

Håper du ble inspirert til å sette i gang med julekort du også 

***********

Klem Katrine

********





Jeg deltar på følgende utfordringer:


3 kommentarer:

  1. Nydelig form på kortet og flott mønsterark. De snøfnuggene er min favoritt
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort! Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Lekkert julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett