Translate

mandag 8. oktober 2018

Ikke la noen bølle med gnisten din!

                

Måtte bare lage to 10x10 kort til med disse to rakkerungene fra Huldra design studio. Synes de er så utrolig søte. Teksten; ikke la noen bølle med gnisten din liker jeg også veldig godt. Et viktig budskap til alle barn og unge som vokser opp i dag og en god påminnelse til oss voksne også :)

Har fargelagt motivene med promarkers og som sist brukt ark fra min restekasse.

Håper dere liker de to rakkerne "mine" :)







Jeg deltar hos Papirdesign med guttekortet der de vil se høstfarger

9 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Stilig kort, i flotte farger!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  3. Så morsomme rakkerunge-kort ;-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. DT-Rita

    SvarSlett
  4. De stemplene var råkule, og en viktig beskjed til de unge som du sier. Spør om jeg ikke må ut og handle litt gitt.. *flirer* Så takk for inspiration. Digget også at du bruker ordentlig med farger i kortene dine <3
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lena. Veldig morsomme disse stemplene her ja :)

      Slett
  5. Så herlige kort Katrine! Herlig med knalle farger <3

    SvarSlett