Translate

fredag 19. oktober 2018

Bursdagskort til en god venninne



Jeg har laget et bursdagskort til en god venninne som flyttet til USA for mange år siden og som jeg fortsatt sender hilsninger til hvert år. Er inne i det runde hjørnet om dagen så dette ble også et rundt kort med mine nyinnkjøpte dies fra Kort & Godt som jeg handlet på Stempelscrapmessa i september. Kjøpte også nye mønsterark fra Stamperia i vakre blåtoner som jeg bare måtte få laget et kort av fortest mulig. Synes blått er lekkert å kombinere med brunt. Disse fargene passer også veldig bra til mottakeren og slik ble resultatet. 



Sommerfuglene på høyre side ble klippet ut fra samme mønsterark


Stemplene inni kortet er fra Norsk Stempelblad også kjøpt på scrappemessa


Jeg laget også en sjokoladehilsen i samme fargeskala. Stemplene brukt her er fra North Star Design





Håper du liker det det ser. Klem Katrine :)

Jeg deltar på disse utfordringene:

3 kommentarer:

  1. Nydelig Katrine, så gøy å se bloggen din��
    Hilsen Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Nina og takk for at du titter innom bloggen min :)

      Slett
  2. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper October challenge with your super creation - hope to see you again soon x

    SvarSlett