Translate

torsdag 19. mars 2020

Konfirmasjonskort til gutt

Det blir litt ekstra tid til å sitte på scrapperommet i disse dager og jeg koser meg
der så mye jeg kan for tiden.

Jeg har ikke selv noen konfirmant akkurat nå men alltid greit å ha noen
kort på lur om det skulle dukke opp en bestilling på kort varsel.

Jeg kjøpte den nye guttediesen til papirdesign på siste scrappetreff jeg var på og hadde så lyst
til å lage et kort med den. Synes den er så tøff!

Den runde diesen er også fra papirdesign og passer veldig godt til guttekort.
Kjære konfirmant og stempeltekst er fra papirdesign det samme er buttons med til lykke.
Mønsterarkene er fra Maja design.
Chipboard stjernene er fra snip art
Lommen inni er fra et mønsterark der lommen er klippet ut og satt på 3D puter.

*********************




Jeg deltar på følgende utfordringer:


4 kommentarer:

  1. Så lekkert! Fine konstraster og herlig bruk av diesene til Papirdesign:)
    Takk for ditt bidrag til Papirdesign sin utfordring :-D
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et tøft bidrag til utfordringen hos Papirdesign! Digger selv den die'en med gutten/mannen :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  3. Artig guttekort, med mange fine elementer. Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT Rita

    SvarSlett
  4. Skikkelig stilig kort. Ja, det er bra vi har hobbyen å kose oss med i disse dager...
    Takk for at du deltar på utfordringen og lykke til! :)
    Klem fra DT Randi

    SvarSlett