Translate

onsdag 2. januar 2019

Julekort



Her er et lite dryss av julekort jeg laget i 2018 som jeg ikke rakk å legge ut i bloggen


Disse to kortene laget jeg til Julenummeret av Ett Trykk som kom i november 2018.
Motiv og mønsterark er fra Studio Light. 


        Enda et julekort med vakkert motiv fra Studio Light


Julekort med Pion Designs vakre mønsterark og ny dies fra Scrapmagasinet


Også et kort med vakre ark fra pion design men dette motivet er fra en eldre utgivelse for noen år siden. Jeg synes dette motivet er så utrolig nydelig. 



To kort med motiver fra Marianne Design og mønsterark fra Maja Design




Årets siste julekort som jeg laget 1. juledag til min onkel som elsker dompapper.
Bildet er funnet på Pinterest. Det vakre mønsterarket er fra Papirdesign


Da setter jeg strek for fjorårets julekortproduksjon. Nå ser jeg fram til å ta en ryddeøkt på scrapperommet og rydde bort julen :)


1 kommentar:

  1. Wonderful cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.
    Happy New Year!

    SvarSlett