Translate

onsdag 14. november 2018

Julekort i blåtoner


Nå går det stort sett i julekort hos meg om dagen og da jeg var så heldig å få noen flotte motiver
fra studio light av en venninne måtte disse prøves ut med en gang. Jeg er veldig glad i både motivene og fargeskalaen i studio light papirene.

Motivet var rundt så da passet det veldig godt å bruke min nye favorittdies fra Kort & godt som base for kortet.

Blomsten er selvlaget av foam. Stanset ut med en julestjerne dies fra Marianne design. Deretter
farget med Tim Holtz ink og embossingpulver. Formet blomsten med en varmepistol. Da krymper foamen og får en annen fasong.


På innsiden har jeg brukt restepapir fra Pion design og snøfnugg fra Kaboks.
Teksten er fra Norsk stempelblad


Votte diesen er fra Joy Crafts.



Jeg deltar på følgende utfordringer:

9 kommentarer:

  1. Nydelig :-) Julekort i blåtoner er så flott og blomsten du jhar laget var nydelig

    SvarSlett
  2. Flott kort med mange fine detaljer1 Takk for at du deltar på utfordringen til NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med deilig julestemning. Takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Nydelig og stemningsfullt kort. Har hatt det motivet liggende lenge, men ikke fått til å bruke det... Men dette var utrolig lekkert. Tusen takk for inspirasjon og for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort du har laget. Takk for at du er med på Scrap The Rainbow sin juleutfordring.

    SvarSlett
  6. Wow for et nydelig kort:)
    Dette julekortet gav meg virkelig julestemning.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Kjersti

    SvarSlett
  7. Wow så lekkert! Det er så herlig i fargene og flott pyntet.
    Takk for at du er med på utfordringen hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

    SvarSlett
  8. Virkelig lekkert julekort i nydelige farger. Så sart og elegant. Tusen takk for at du deltar i Julestemning-grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  9. Wow så vakkert dette var!! Så masse lekre detaljer!
    Takk for at du deltar hos Scrappegarasjen!
    klem, DT Synnøve

    SvarSlett